fredag 24. juli 2009

Jeg ønsker meg...



















Det er mye jeg kunne tenke meg fra "Riviera Maison" (http://www.rivieramaison.com/shop/). Denne tavlen har jeg siklet etter lenge, men inntil nå har prisen stoppet meg.















Denne hadde vært perfekt i gangen min.





































De lager til og med en mini-lenestol til barn med navn og fødselsdato hvis man vil!
















Jeg har lenge ønsket meg nytt bord og stoler i spisestuen. Dette er akkurat det jeg kunne tenke meg.

1 kommentar:

  1. Hei fant plutselig deg;)
    Er også "fan" av RM, de har sååå mye fint.
    Tavla var lekker, mitt problem er at det er ingen i nærheten som fører merket.Blir ofte litt skummelt å handle usett på nett siden prisene er rimelig høye.
    Ha ei riktig god helg!

    SvarSlett