søndag 19. juli 2009

Stue
















Dette er fra stuen vår. Jeg for min del syns den er litt for mørk med bare sorte møbler. Hadde nok byttet den sorte sofaen med en hvit en hadde det vært opp til meg, men min samboer er ikke like overbevist....ikke enda vertfall ;)















Lenestolen i stuen syns jeg er kjempestygg! Men samboeren min bruker den masse, og så var den visst ganske dyr, så jeg får heller tåle den en stund til ;) Vitrineskapet mitt fra Living derimot, liker jeg kjempegodt.















Spisebordet er altfor lite. Men vi har planer om å bytte det ut til et større et i tre. Jeg liker at stolene har høy rygg, men kunne tenke meg noen med stofftrekk, i enten hvitt eller grått. Lysekronen er fra Laura Ashley. Den fikk jeg av min kjære i bursdagspresang :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar