søndag 18. oktober 2009

Award




Jeg har fått min første award!! :) Og den har jeg fått fra Therese med den nydelige bloggen http://husetmedderarei-therese.blogspot.com/. Tusen tusen takk! Det var utrolig koselig :) :) Jeg sender den like greit videre til alle dere som leser bloggen min og kommer med så mange fine kommentarer. Takk alle sammen! :)


I går hengte jeg endelig opp "stasjonsklokken" min, loppisfunnet mitt for noen uker siden. Har lurt lenge på hvor jeg skulle ha den, sånn at den kom til sin rett. Valget fall til slutt på kjøkkenet.






Jeg syns den passet godt her. Her kan jeg se klokken både når jeg sitter og spiser, lager mat, fra stuen og fra døråpningen i gangen! ;)
                      



I dag har jeg tatt julekort-bilde av Emma. Jeg tok på henne en hvit kjole, hvite vinger og glorie (vinger og glorie kjøpt på www.pandurohobby.no) og så satt ho på et saueskinn. Ho så sååå søt ut som engel at fotografen, mammaen, måtte felle en tåre ;) Her har vi med andre ord begynt og tenke på jul allerede ;) Jeg begynner og jobbe igjen om noen få uker etter et år med mammapermisjon. Jeg begynner riktignok i 60 prosent, men ser for meg at det blir mye å tenke på fremover, så vil ha litt god tid til juleforberedelsene :) Jeg kjenner at jeg gleder meg ekstra mye til jul i år med en liten en i hus :)

Ha en hyggelig søndagskveld alle sammen! :)
          

1 kommentar:

  1. Ojsann!For eit loppisfunn da:)Så kjempe koselig her inne hos deg:)Du er veldig flink:)

    SvarSlett