fredag 16. oktober 2009

Fine ting fra Trude

I dag fikk jeg pakke i posten med disse skjønne tingene fra Trude som ho har sydd til meg.

































Jeg har arvet min mormors gamle sølvbestikk og hadde lyst og ta vare på det på en fin og verdig måte. Nå har jeg flotte etuier i stoff med initialene mine brodert på. Syns de ble kjempefine. Trude har egen blogg hvor ho legger ut de nydelige tingene ho lager; http://trudeeriksmoen.blogspot.com/. Jeg anbefaler alle og titte innom siden hennes! :)















































Dette hjertet fikk jeg sydd til Emma. Det var bare helt utrolig nydelig! Kjempefin gaveide til små prinser og prinsesser. Jeg har hengt den på dørhåndtaket til Emma sitt rom :)



















Trude har sydd flere ting til meg tidligere. Blant annet har ho sydd puten som Emma har i lenestolen på rommet sitt.

































På puten er det brodert en rosa krone og "verden skjønneste prinsesse, Emma" på fransk.

Ønsker alle sammen en strålende helg :)





3 kommentarer: