tirsdag 6. oktober 2009

Høstkos

Det er skikkelig forblåst og regnfullt her for tiden, og man kan ikke gjøre stort annet enn å holde seg innendørs. Skulle egentlig ha vært ute og ryddet litt i haven og kanskje plantet noe lyng utenfor hovedinngangen, men det får vente litt til.















Nå koser jeg meg heller inne med lille Emma :) Mammaen nyter en deilig Kaffe Latte med karamel og litt kindersjokolade (skikkelig kaloribombe på en tirs...hehe), sammen med noen interiørblader som ikke har blitt lest enda, mens Emma skrattler av alle de rare karakterene i "Drømmehagen". En måned igjen av mammapermisjonen. Det må nytes :)

2 kommentarer:

  1. Hørtes koselig ut :)

    Her blåser det som bare det, deilig sitte inne med fyr i peisen da ja :))'

    Go tirsdags kveld til deg

    Klem Hilde :o)

    SvarSlett
  2. Så fantastisk flink du er min venn! Jeg sitter her og blir kjempeinspirert, og gleder meg til å komme på besøk igjen!
    Klem Benedicte

    SvarSlett