søndag 4. oktober 2009

Zara Home








Som sikkert mange har fått med seg, har www.ellos.no begynt og selge Zara Home i sin nettbutikk :) :) Jeg har allerede en lang ønskeliste ;)






































Jeg hadde tenkt å bestille et nydelig sengeteppe som heter "Milano", men når jeg endelig ble enig med med meg selv om å kjøpe det, var det utsolgt :( Men bestilte de to tilhørende putene, så får jeg bare håpe på at sengeteppet dukker opp igjen. Syns dette sengetøyet med blonder var utrolig nydelig også.











Zara Home har også mye fint til barnerommet. Den skjønne puten med blonde- og broderidetaljer har jeg bestilt til Emma.

































1 kommentar:

  1. Så mye lekkert!! det må jeg kikke nærmere på!!! hehe må le av den loppis historien din!! Prute på en kopp til 5 kr ja:P da begynner dte bli ille:D hehe

    SvarSlett