tirsdag 17. november 2009

"Hemmelig" pakke i posten...

I dag fikk jeg en "hemmelig" pakke i posten etter å ha trukket andre vinnerloddet på konkurransen til Astrid med bloggen http://lisjeastrid.blogspot.com/. Astrid har en nydelig blogg som er absolutt verdt et besøk :)




Pakken jeg fikk var pakket inn i nydelig vintage-julepapir med et koselig kort.




I pakken var det masse små godsaker som alt fall i god smak: deilig lavendelsåpe fra Durance, lysbeholder i sink med hjertehuller i, små lys og vintagebilder blant annet. Tusen takk Astrid! Det var en skikkelig spennende pakke :)

I dag har jeg vært i byen og handlet litt julegaver. Jeg var også en tur innom den nye Riviera Maison butikken, og måtte selvsagt ha med meg noen småting hjem ;) Skal vise i nytt innlegg i morgen :)

Ha en fin kveld alle sammen og nok en gang TUSEN TAKK for alle koselige kommentarer jeg får av dere! Det er så utrolig hyggelig! :)

7 kommentarer:

  1. HEI:)Så gøy at du likte gava da:):)no blei eg glad:):)
    Ønsker deg ein herlig kveld:)
    Stor klem frå Astrid:)
    ps..Gleder meg til å sjå kva du fann i byen;)

    SvarSlett
  2. oj så mye fint du fikk i gaven! Jeg må en tur på riviera Maison i løpet av uken, har ennå ikke vært der:)

    SvarSlett
  3. heisann..
    ååhhh så koselig opplevelse ...
    slike pakker liker vi!
    de glansene har eg kjøpt flere pakker av,- nydelige...

    kjøpte ikke så mye på riviera masion, det var mest et overblikk idag...
    (det ble servietter til festen vi skal ha her hjemme på lørdag...)

    klem natta,- i regnværet...

    magny

    SvarSlett
  4. Gratulerer. Så heldig du var som fikk så mye fint :)
    Trude :)

    SvarSlett
  5. ÅÅå så koselig pakke du fikk i posten..slike hyggelige overraskleser liker vi...

    Så mye fint det var i pakken da...

    Ønsker deg en fin dag..
    Klem kerstin

    SvarSlett
  6. Så fin pakke du fikk!!!
    SÅÅÅÅÅÅ gøy å få noe annet enn bare regninger i posten :-)
    Ha en fin lillelørdag :-)

    SvarSlett