torsdag 17. desember 2009

Biscotti og fuglene









I dag har jeg laget biscotti. Kanskje ikke en av de syv sortene man vanligvis lager til jul, men her i huset er vi ikke så veldig på typiske julekaker. Oppskriften på disse biscottiene fann jeg i julemagasinet til KK. De smaker nydelig og er utrolig lette å lage! :) Interiørbladet "Lantliv" er min svenske favoritt :)



Nå som det er blitt frost ute og de sier snøen skal komme, er det viktig å tenke på fuglene. Hos oss får de både rom og mat ;) Malingen på fuglehuset har flasset litt av etter at fuglene har hakket på det men :/
I helgen er det jobbhelg, men så er det juleferie! :) :)

Ha en fin 4.adventshelg! :)


Klem Anne

8 kommentarer:

  1. Biscotti i box her oxo :-)
    Syns den er en grei og passe "julete" kake.
    Ha en fin siste adventshelg selv om du skal jobbe! Helsevesenet???
    tudeluu!

    SvarSlett
  2. Har aldri prøvd meg på Biscotti. Men kanskje en dag?
    Flott at du tenker på småfuglene.
    Ha en flott dag
    Klem Tove

    SvarSlett
  3. Sååå koselig hos deg;)Å julenek må vi ha:)Koselig å gi til pippane og:)
    Nydelig pynta:)
    Ønsker deg ein god dag:)
    Klem frå Astrid:)

    SvarSlett
  4. Åå disse biscottiene må jeg lage en dag...
    venter nok til etter jul tror jeg..

    kosleig stemning på kjøkkenet ditt Anne... kunne nok ha sittet der og kost meg jeg...


    Ønsker deg fine dager frem til jul


    Klem Kerstin

    SvarSlett
  5. Biscotti har jeg aldri laget, men ser det er mange bloggere som skryter av disse kakene...

    Veldig koselige bilder!! Du må ha en god jobbehelg ;o)
    Klem J.

    SvarSlett
  6. Så koselige bilder hos deg Anne!!
    svenske interiørblader er favoritter her også!
    Liker så godt Drømhem& Trädgård også jeg!!
    Ha en fin helg.....og du for en julestemning ute :o)

    SvarSlett
  7. Heisann.
    For noen nydelige bilder! Virkelig koselig:)

    Ha en fin 4.advent:)

    Klem Linda

    SvarSlett
  8. så nyyydleige bilder du har i innlegget...
    slike interiørblade er bare virkelig inspirerende..!

    kos dere masse i julen, både inne og ute!
    god jul!
    magny

    SvarSlett