søndag 6. desember 2009

Velkommen inn..


I helgen har jeg vært i hovedstaden på shopping og konsert. Jeg var på Backstreet Boys konsert, så da var det å hente frem fjortisen i meg igjen...hehe ;) Jeg var innom noen koselige interiørbutikker i Oslo også i helgen, men det er ikke så enkelt å handle med seg sånt noe når man skal fly.

Har pyntet litt til jul foran inngangsdøren min med en krans, litt granbar og et "god jul"-treskilt. Det hadde vært finere om døren var hvit, men den får jeg visst ikke lov å male, så det får bli i mitt neste hus.

































Jeg lengter litt etter snøen....det er ingenting som gir meg mer julestemning.


Ha en fin 2. advent alle sammen :)

4 kommentarer:

  1. ..tenker virkelig du har hatt det storarta...!! så inpirerende å komme seg litt bort...
    fine ting også.. go klem og fin ny uke..
    magny

    SvarSlett
  2. Høres ut som du har hatt en fin helg i hovedstaden.---

    Så fint du har gjort foran inngangsdøra...

    Ønsker deg en fin uke..:
    *Klem Kerstin

    SvarSlett
  3. Hei, hei.
    Så koselig du har pyntet ved inngangspartiet. Flott lyslykt.
    Vel, det er jo ikke alt en trenger å male hvitt da :-)
    Ønsker deg en fortsatt fin førjulstid!

    Hilsen fra J-K

    SvarSlett
  4. Tenker konserten var gøy Anne!
    Min datter ville også på den men så ble det julebord i stedet!
    Det er så kjekt i Oslo....og det er det jammen i københavn også!
    Om du skal dit må du bare spørre meg om tips :o)

    Ha en fin kveld og en fin førjulstid :o)

    SvarSlett