søndag 17. januar 2010

Litt fornyelse

Her er litt bilder fra ommøbleringen min i går. Gøy med litt forandring ;) Jeg har flyttet lenestolen fra Emma sitt rom til loftstuen, hvor jeg har laget meg en liten lesekrok :)



Kjøpte en hylle med kurver på Bohus rett før jul. Den er grei å ha bøkene mine i og andre småting skjult i de skjønne kurvene :)




Har flyttet konsollbordet, som jeg tidligere brukte som arbeidsbord, ned i spisestuen. Mangler noe i glassklokken... foreløpig er det bare noen smålys fra IB Laursen. Noen som har noen gode ideer på hva jeg kan ha inni den som dekorasjon? Er nemlig tom for ideer!




Har nettopp oppdaget alle de gøye funksjonene man kan gjøre med bildene med redigeringsprogrammet Iphoto, så har lekt meg litt i dag ;) Nå trenger jeg bare et nytt kamera ;)

Ha en superduper søndagskveld og en fin ny uke alle sammen! :)


Klem Anne

9 kommentarer:

  1. Så koselig lesekrok :D Jeg og vil ha en slik krok...Glassklokken var nydelig, kanskje du kan ha en liten madonna, eller en søt liten grønn plante inni:D
    Klem Susanne

    SvarSlett
  2. Så mange koselige bilder! herlig loftstue du har!
    :o)

    SvarSlett
  3. Så kjempefin lesekrok! Det ønsker jeg meg og...

    SvarSlett
  4. Super koselig lofstue! Og den lesekroken var jo bare et herlig syn:)Så lyst og lekkert..
    Me like♥
    Klem

    SvarSlett
  5. Så flotte bilder!

    Hilsen Christel

    SvarSlett
  6. Så koselig du har det...herlig og hvitt...
    Glass klokken var nydelig.. du kan feks ha en tørket blomst i den.. en fin liten skål eller kopp..

    Bare fantasien som stopper..

    ha en herlig dag.:*Klem Kerstin

    SvarSlett
  7. koselige bilder fra lesekroken din Anne :o)
    Ønsker meg en slik pall til stolen min!!
    Glassklokkene er dekorative.....akkurat nå har jeg et gammelt bilde i den ene min!

    ha en fin dag :o)

    SvarSlett
  8. Så fin lesekrok du har fått deg. Du har det jammen fint hjemme hos deg.
    Ha det fint.
    Trude :)

    SvarSlett