lørdag 16. januar 2010

Litt nytt og awarder





















Var en tur på Havna Interiør her om dagen, og det ble selvfølgelig med noen ting hjem ;) Pute fra Jeanne d'Arc, boks til å oppbevare cd'er i og en eske med lokk fra Riviera Maison. Esken er egentlig ment til å oppbevare julepynt i, men jeg syns den er for  fin til å stue bort, så jeg tror jeg skal ha den fremme til å oppbevare andre ting i ;)


For litt siden var jeg så heldig å få awarder fra lykke-bo. Tusen takk! :)




Jeg har lyst å gi de videre til andre flotte bloggere: lisjeastridmitthvitehusminlunehulefairydust-susanneolsen-liven og bluggibuggiblogg. Det er nok mange flere som fortjener en award, for dere er alle fantastiske! :) 


I dag har jeg ommøblert litt i huset, men det ble litt mørkt til å ta bilder, så skal ta noen bilder i morgen som jeg kan legge ut :) Ha en fin lørdagskveld alle sammen! :)


Klem Anne

9 kommentarer:

  1. Tusen takk for hyggelige award!! Såå koselig:)

    Ha en fortsatt fin lørdagskveld:)

    Klem Linda

    SvarSlett
  2. ÅÅÅÅH så koselig Anne:)
    No blei eg bra glad:)
    TUSEN TAKK:)
    Å du har jammen fått kjøpt deg fine ting:)Har så lyst på ei slik pute eg og,men butikkane rundt her har dei ikkje:(
    Gledar meg til å sjå bilda dine:)
    Ønsker deg ein super god kveld/natt:)
    Klem frå AStrid:)

    SvarSlett
  3. Grattis med awarder....og tusen takk for at du vil dele med meg:o) Det setter jeg utrolig pris på!!
    Flotte ting du har handlet og jeg er enig med deg at den kassen er altfor fin til å settes bort!! Liker godt RM sine ting!
    Ha en fortsatt fin helg Anne :o)

    SvarSlett
  4. Åå,så mange fine ting du hadde kjøpt.
    Ønsker deg en fin kveld vidre.
    Klem Christina :-)

    SvarSlett
  5. Tusen tusen takk for awardene. Ble utrolig glad for de. Fikk en av Rosemary & Thyme i dag også. Har aldri fått sånt før så dette var gøy.
    Er litt usikker på hvordan dette skal gjøres så om du kunne gitt meg en liten instruksjon hadde det vært fint.
    Flotte ting du hadde kjøpt. Kan forstå et du ikke vil hjemme bort den flotte esken ja.
    Ha en fin helg.
    Trude :)

    SvarSlett
  6. Tusen takk for award, det varmet mye:) Nydelige ting du har kjøpt. Det er så mye fint fra riviera maison... Jeg og er slik, enkelte juleting er for fine til å ta vekk, spesielt de som egentlig ikke er så julete:D Nyt resten av helgen!
    Klem

    SvarSlett
  7. Utrolig masse fint du hadde kjøpt.. Likte den puten spesielt godt.. Og den kassen må du selfølgelig ha fremme..:)
    Klem

    SvarSlett
  8. Gratulere med alle awardene... tusen tak for at deler med meg... varmer mitt hjerte...

    Så nydelig ting du har funnet deg da.. har ikke vært på den butikken jeg..må det en gang når jeg er der..

    Klemmer kerstin

    SvarSlett