søndag 10. januar 2010

Mens jeg venter på våren...

Her i huset er det lite som skjer for tiden. Blir en del innesitting siden det er så kaldt ute. Må si jeg gleder meg til våren nå :)

I slutten av denne måneden fyller lille Emma sitt første år...og mammaen har selvfølgelig ordnet med bursdagsgave for lenge siden ;)...denne søte lenestolen fra Sebra med tilhørende puff, kjøpt på http://www.mittrom.no/comersus/store/default.asp?idAffiliate=.


Med denne kulden, er det godt å sitte inne under et pledd, med godt lesestoff og en god varm kopp te med mynteblader i :) Liker så godt lattekoppene mine fra Riviera Maison med tilhørende skje til. Brettet på armlenet er også fra RM.

















Syns blomster frisker sånn opp i hjemmet etter at man har tatt bort all julepynten, og venter på at våren skal komme. Tullipanene er en av mine favoritter :)


Ha en fin uke alle sammen! :)


Klemmer Anne

10 kommentarer:

  1. Sååå nydelig lenestoler er da:)
    Såå vårlige herlige bilder du viser:)
    Ønsker deg ei flott ny veke<3
    Klem frå Astrid:)

    SvarSlett
  2. For en herlig lenestol=)! Ja, det er godt å kose seg inne i kulden. Kjemp fin den koppen!

    Ha en flott uke=)!
    Klemmer!

    SvarSlett
  3. deilige bilder...
    javisst venter vi på våren...
    ha en fin ny uke..!

    magny

    SvarSlett
  4. Så fin lenestol du har fått deg og koppene var skjønne...

    Ja tulipaner er nok en favoritt her også...
    Ønsker deg en fin uke...

    Klem Kerstin

    SvarSlett
  5. Lekker lenestol, og vakre bilder:)

    Ha en fin uke:)

    Klem Linda

    SvarSlett
  6. Fin stol til den lille!
    Ja, det er kjekt å pynte opp med litt friske blomster nå!
    Tror nok det er mange som lengter etter litt varmere tider.
    Ha en fin kveld.
    Klem Tove

    SvarSlett
  7. Tusen takk for hyggelig kommentar på bloggen min:) Kjempefinblogg du har med masse vakre bilder! Ønsker deg en herlig kveld:)
    Klem Susanne

    SvarSlett
  8. Ååå, den stolen har jeg lyst på til lille gumman.... Er den av skumgummi under trekket eller?

    SvarSlett
  9. Hei, og takk for hyggelig hilsen!
    Lysekrona er kjøpt i samme butikk som lampen og muggen i det siste bildet ditt her! ;)
    Ikea!!
    :)
    Klem!

    SvarSlett
  10. Gu` så søt den stolen var! Kjempe fin gave!
    Venter på våren jeg å;)
    Klem

    SvarSlett