lørdag 20. februar 2010

Litt ommøblering på barnerommet..

Har kost meg med litt ommøblering på rommet til Emma i dag...eller har vertfall flyttet på litt småting (det er ikke mer enn 6 kvadrat, så det er ikke rom for så mye forandringer her men..). Har også fått vasket huset i dag. Kjøpte Durance house cleaner med grape fruit duft på Havna Interiør her forleden, og jammen var det en fryd å vaske huset med nytt vaskemiddel...og så herlig å dufte noe annet en grønnsåpe! :)

Som dere kanskje husker fikk Emma en lenestol med fotskammel fra Sebra til ettårs dagen sin, og nå har ho fått en egen lesekrok på rommet sitt :) Tidligere hadde jeg en større lenestol her inne som jeg fikk av mamma som ammestol, men siden jeg allerede måtte slutte å amme da Emma var tre måneder, ble ikke stolen brukt, så den har jeg flyttet inn i loftstuen til min egen lille lesekrok ;)

Litt forandring på hyllen har det også blitt. Skoene er mine først sko :)






"Mr Bunny" var den første bamsen jeg kjøpte til Emma, og han har fått lov til å ligge i den skjønne dukkesengen. På veggen over har jeg klistret på noen wallstickers som jeg har kjøpt på den danske nettsiden www.sweet-design.dk. Disse kan lett taes bort uten at det blir merke, og kan festes på nytt andre steder. Synes disse er et fint alternativ til bilder på veggene. Tror Emma liker de godt også...ho peker og smiler vertfall alltid når ho ser de ;) (På samme nettside kjøpte jeg dåpskjolen til Emma med tilbehør og en annen kjole for en billig penge. Her er det mye fint med andre ord!). På krakken ved siden av er det en liten rosa cd-spiller som Emma fikk til jul. Emma elsker å høre på musikk og danse, så dette var en veldig hyggelig gave :)




















Nå må jeg bare ha meg en liten tur på Fretex for å finne et lite nattbord til Emma som jeg eventuelt kan fikse litt på :)

Jeg er ikke en av de som ser på OL, men får med meg resultatene likevel ;) Men min samboer får kose seg med OL vertfall, så blogger jeg litt og leser noen nye interiørblader som jeg kjøpte i går ;)

Ha en riktig fin lørdagskveld alle sammen!


Klem Anne

13 kommentarer:

  1. Skal si hun har et flott rom!!!
    Og med den dukkesengen og stolen og..., ja alt var helt herlig!
    Du er flink!
    Ha en fin kveld
    Klem Tove

    SvarSlett
  2. For et NYDELIG, lite jenterom! Helt fantastisk :-) Ha en finfin lørdagskveld!

    SvarSlett
  3. Så nydelige interiørdetaljer du har på rommet til jenta di! :-) Den dukkesengen er jo fantastisk skjønn!

    Nå skal jeg legge meg før 30 km starter, for om jeg begynner å se på den klarer jeg ikke å rive meg løs. Jeg må¨ha litt ekstra søvn nå!

    Fortsatt god helg!

    SvarSlett
  4. Nydelig barnerom! Så fine møbler og mange søte detaljer! Første gang jeg er innom her, du har en veldig fin blogg med mange inspirerende bilder! Ha en fortsatt god helg:)

    SvarSlett
  5. Så koselig med barnerommet....og så skjønne detaljer!! Den stolen var jo bare herlig!!!

    SvarSlett
  6. wow for et lekkert rom!! Kunne ønske jeg hadde noe slikt når jeg var liten!

    SvarSlett
  7. Koselig at du vil være med i min giveaway! Hvis du vil ha tre lodd må du legge deg som følger også... Bare så jeg vet hvor mange lodd du vil ha, må være rettferdig vet du!!!
    Du må bare herme når det gjelder husfreden. Kurven kjøpte jeg hos Mester Grønn for ca 1 1/2år siden. Vet ikke om de har dem lengre!
    Men det finnes jo et hav av flotte kurver i handel!
    Ha en fin dag
    Klem Tove

    SvarSlett
  8. Koseleg rom ho har☺
    Er kjekt å dille på dei søte små sitt rom☺

    Klem M ♥

    SvarSlett
  9. Hei:)
    For eit koseleg rom:)
    Eg har gjordt det same..Kjøpte dobbelseng til størsteprinsessa i går..Å slikt fører alltid masse med seg;)Å det likar vi:)Hehe:)
    Har vorte lite blogging i det siste,men prøvar å kike innom andre så ofte som eg kan:)
    Du har ein kjempe fin heim:)
    Ønskar deg ein kjekke dag vidare<3
    Klem frå Astrid:)

    SvarSlett
  10. Så flott rom hun hadde. Masse fine ting. Et skikkelig søtt jente rom :)
    God søndag.
    Trude :)

    SvarSlett
  11. Takk for besøk i bloggen min :-)). Jeg klarte faktisk å komme meg i seng ja ;-)).

    SvarSlett