fredag 5. mars 2010

Mens vi venter på våren..

Hadde aldri trodd jeg skulle si dette, men jeg gleder meg SÅNN til regnet kommer! Metrologene melder om varmere temperaturer og regn i neste uke! :) Det kan godt regne masse noen dager sånn at all snøen forsvinner! Tenker det er flere som lengter etter våren?...Tørre veier, grønt gress, spirende blomster, fuglesang, tøysko, lette klær, trilleturer, utekafeer.....sukk...våren er virkelig noe å lengte etter :)

Jeg har kjøpt stor fin paraply fra Lisbeth Dahl på Ofelia (http://www.butikkofelia.no) som jeg gleder meg til å kunne bruke de neste dagene...hehe ;) 




















Mens jeg venter skal jeg rydde litt i garderoben å gi bort noen av de gamle klærne til Fretex og kanskje gjøre plass til litt nye og lettere plagg :)

Håper dere alle får en kjempefin helg!


Klem Anne

5 kommentarer:

  1. Hei☺
    Eineg med deg, håpe det regne nok til å fjerne snøen..men det typiske er vel at det regna nokre daga for so å fryse på igjen :o/
    Fiiin paraply du har kjøpt deg, håpe du får god bruk for den☺

    God helg☺

    Klem M☺

    SvarSlett
  2. Gleder meg til våren!
    Ha en flott helg!

    SvarSlett
  3. Nydeleg fine blogg du har!:) Legg meg til som følger eg. For her må eg følge med:)

    Klem frå Bjørg

    SvarSlett
  4. Hei!
    Ser virkelig fram til vår og bedre vær! Og til regn, selv om jeg ikke har så flott paraply som deg...
    Ha ei fin helg

    SvarSlett
  5. Hei Anne!!
    Lengter til våren jeg også....men tenker med gru på regnet!!
    Redd det vil bli det totale kaos!!
    Ser du er klar hvertfall med flott ny paraply :o)

    Ha en fin helg :o)

    SvarSlett