lørdag 6. mars 2010

Sort belte i shopping

Jeg tror jeg med sikkerhet kan si at jeg har sort belte i shopping...haha ;) Skulle bare en liten tur innom Havna Interiør i dag... Der skulle de kvitte seg med alt fra Riviera Maison, og solgte alt med 30 prosent avslag!! Det var musikk i mine ører, og jeg kunne selvfølgelig ikke la det tilbudet gå fra meg! ;) Jeg handlet både vannglass, ildfast form, middagsservietter og enda en oppbevaringsboks til cd'er! Hadde jeg bare hatt en feitere konto og en stor bil, så hadde nok noen av de herlige møblene fra RM blitt med meg hjem også ;) (Havna Interiør har egen blogg http://havnainterior.blogspot.com/).




























I posten i dag fikk jeg dessuten disse påskeeggene og servietter fra Maileg som jeg bestilte på http://www.corneliashus.no/







































Klem Anne

15 kommentarer:

  1. Svart belte i shopping ja;) då er vi to! Ikkje min feil at det finns så mange FINE ting som må kjøpast;) hehe
    Ha ein flotte laurdagskveld, og nyt dei fine nye tinga dine:)
    Klem frå Bjørg

    SvarSlett
  2. Masse fint du har kjøpt idag!
    Skjønner man har lyst på mer når det er salg!

    Påskeeggene var skjønne, ja det nærmer seg påske med stormskritt nå!

    Ønsker deg en fin kveld:)
    Klem Tove

    SvarSlett
  3. Heisann!!
    Altfor masse fristelser.....og jeg lar meg friste :o)
    Den skålen fra RM fikk jeg til jul av min sønn...liker den så godt!!
    Kjempeskjønne egg.....vil ha slike til påske jeg også :o)

    SvarSlett
  4. tror ikke du er alene om å ha det beltet her i bloglandia, hihi lekre ting du ha jøpt deg d, og ikke feil med prosent på riviera maison nei. Den ildfaste formen liker jeg bare så godt. Påskeeggene fra maileg er jo bare råfine, neste helg tror jeg at jeg må til byen og skaffe meg slike. Ønsker deg ei videre fin helg Klem monica ♥

    SvarSlett
  5. så heldig du var nå..!
    Påske eggene fra maileg er også så søøøøte...
    ha en fin søndag videre...

    magny

    SvarSlett
  6. He he... ja lett å bli fristet ja.. og ekstra kjekt er det jo når dete r slag... masse fint du har funnet deg..

    Påske eggene var skjønne..

    ønsker deg en fin uke..

    klem kerstin

    SvarSlett
  7. Så gøy med slike "kupp", lekkert:)

    Ha en fin snø smeltende uke:0)

    SvarSlett
  8. Så gøy å komme over slike kupp!!!
    Syns at Havna må gi seg med RM, det er vel konkuranse fra den store RM i byen som er årsaken kankjse...?
    Ha en kjempefin mandag!

    SvarSlett
  9. Hei igjen:)
    Har ein award til deg på bloggen min:)
    Klem

    SvarSlett
  10. Hei hei :)
    Så mye fint du fikk kjøpt deg. Ja svart belte i shopping passer nok her også ;)
    Koselige påskeegg du hadde kjøpt.
    Ha en fin dag.
    Trude :)

    SvarSlett
  11. Der hadde du fått tak i mye fint!!!
    Påskeeggene var jo bare så skjønne.
    Shopping er gøy. Ha en flott kveld! :)

    SvarSlett
  12. Hei på deg.
    Så mye fint du hadde kjøpt deg på salg ;)
    Påskeeggene var kjempeskjønne!
    Svart belte i shopping..., passer nok bra til denne damen også.
    Ønsker deg en riktig flott uke.

    SvarSlett
  13. Ååå fine de påskeeggene var;) Herlig blogg oxo.
    Klemmer

    SvarSlett
  14. elsker bloggen din snuppa..har litt problem å legge igjen kommentar...

    smask fra linda

    ps..fått blogg ..http://millemin.blogg.no

    SvarSlett