onsdag 18. mai 2011

Hurra for Norge




Håper alle hadde en fin 17 mai-feiring i går? Her strålte solen når vi gikk i barnetoget, for deretter å begynne å styrtregne når vi kom på skolen der hvor barna skulle være med på ulike arrangementer og spise is og pølser. Det endte med at vi gikk hjem etter en kort stund, klissvåte. Senere på dagen var vi hos mine svigerforeldre og spiste rømmegrøt og feiret bursdagen til min svigermor. 

Jeg hadde jo gledet meg til å bruke nyebunaden min for første gang i år, men siden jeg allerede er rund og god i 6 måned, passet den ikke. Så da ble det heller rødt,hvitt og blått på meg. Emma hadde på seg "bunad" fra Reflex og ny sølvbrosje for anledningen. 

Ønsker alle en herlig dag.
Klem Anne




2 kommentarer:

  1. vakre vakre godjenta ♥ ♥ ♥

    SvarSlett
  2. En skjønn liten bunadsjente!
    Grattis med graviditeten forresten....nei man kan ikke vente at bunaden passer da :o)

    SvarSlett