søndag 8. mai 2011

Jeg er tilbake

Hei alle sammen! Etter nesten et helt år uten noe liv her på bloggen, har jeg nå hentet ny motivasjon og inspirasjon til å begynne å blogge igjen. Jeg håper mine gamle, så vel som nye lesere vil ta turen innom bloggen min. Mye har skjedd det siste året, og mye kommer til å skje fremover som jeg gjerne vil dele med dere.


Først og fremst er jeg så heldig at jeg skal få oppleve å bli mamma igjen. Vi venter en liten gutt i september, og Emma skal bli storesøster. Magen har allerede vokst seg god og rund og vi føler oss så heldige som skal få oppleve dette igjen ♥

Vi er dessuten i startfasen av et byggeprosjekt, og flytter forhåpentligvis inn i drømmehuset neste sommer. Jeg gleder meg til å dele denne opplevelsen med dere og håper kanskje dere vil bidra med gode tips og råd på veien.


Nyt disse herlige vårdagene.

Klem Anne

1 kommentar:

  1. Hei, så hyggelig at du er tilbake. Gratulerer så mye med lillebror på vei og med byggeprosjektet. Gleder meg til nye innlegg fra deg:-)

    SvarSlett