tirsdag 24. mai 2011

Litt nytt til sommergarderoben

Selv om det virker som sommeren er langt unna akkurat nå, vertfall når du ser på været (her på Vestlandet er det full storm og regn i dag!), så er sommergarderoben til lillegull likevel begynt å fylles opp med vakre sommerkjoler, topper og shortser.


Jeg fikk pakke i posten fra Zara i dag fyllt med det lekreste sommertøy i fine farger. Jeg ble så glad da Zara endelig åpnet nettbutikk her i Norge også. Jeg pleier alltid å gå amok på Zara når jeg er i utlandet. 

Barnekolleksjonen til Zara er den jeg liker best. Jeg liker at de har duse farger i grått, beige og brunt til de små. Andre butikker som selger barneklær har så og si alt i rosa og lilla syns jeg, og det blir man fort lei. 


I pakken var det en snekkershorts, en annen shorts, to kjoler og to topper. Jeg hadde egentlig lyst å kjøpe litt flere ting, men nettbutikken er tydeligvis populær, for de var tom for veldig mange størrelser.

Nå er det på tide å hente lillegull i barnehagen og vise henne de nye klærne ho har fått 

Klem Anne

2 kommentarer:

  1. Så søtt Anne!

    Jeg tror den er 120x200. :) Ganske sikker.
    Kunne gjerne vært litt større.

    Nattinatt.

    SvarSlett
  2. Hei på deg.
    Så søte klær til lillegull, lekre duse farger.

    Benken i gangen min er langt i fra ny, den var opprinnelig en lutet sak, som jeg i sin tid beiset, deretter ble den malt. Er ikke helt sikker hvor vi kjøpte den, uansett er det så lenge siden at den nok ikke er å oppdrive lengre.

    Ønsker deg en flott kveld.

    SvarSlett