torsdag 26. mai 2011

Nye detaljer til stuen ♥


I dag har jeg vasket huset for helgen og ordnet litt i stuen. Konsollbordet brukte jeg som arbeidsbord før. Savner litt et arbeidsbord hvor jeg kan ha alle viktige papirer og styre med hobbyene mine, men syns dette ble så lite og så passet det enda bedre her. Mulig jeg må finne meg et "nytt" arbeidsbord på finn etterhvert. Den fletta sorte kisten under bordet, kjøpte jeg på Kremmerhuset for mange år siden og her oppbevarer jeg tøyserviettene mine. I skuffene er det masse papirservietter, bordkortholdere og annen pynt til festbordet. 


Jeg er veldig glad i rammer, både spesielle rammer og vanlige sorte, hvite og i sølv. Rammene på bordet er begge fra Ikea. Lykten kjøpte jeg til min kjære i gave da vi feiret nyttår sammen i leiligheten hans før vi ble sammen på ordentlig (syns han manglet litt pynt...hehe). Glassklokken er fra Home & Cottage som jeg har pyntet med et grått blondebånd, og smånipsene inni er fra litt forskjellige steder. Skoene er mine gamle barnesko.


Det siste nye kjøpet er denne lampeskjermen fra Tine K  Fargen og stoffet er bare helt nydelig og harmonerer så godt med alt det andre i stuen.


Jeg fikk den skjønne boken "Sanselig sommer" i posten for litt siden (skrev om den i et tidligere innlegg). Boken kjøpte jeg på nettbutikken http://lobelia.no/.  I pakken var det også med bokstaven A i tre med vakker grå patina fra Jeanne D'arc Living. Blir ikke lei disse bokstavene og ordene som finnes i interiøret.

Jeg har en ny ting til i stuen jeg vil vise dere, men det får bli i mitt neste innlegg.

Nyt torsdagen.
Klem Anne



3 kommentarer:

  1. Kjempefint hos deg☺
    Elska lampeskjermen♥ Kor du har kjøpt den?
    Blir ikkje lei av bokstavar i interiøret eg heller☺

    Ha ein fin dag☺

    Klem M♥

    SvarSlett
  2. Så mange koselige bilder :-)

    SvarSlett
  3. Hei igjen :-)
    Bare ett lite tips :

    Barneboden trekker Gavekort på 200,- kr
    Ny sjangse - Hver måned
    ALLE som har link til www.barneboden.no på bloggen sin er med i trekningen :-)
    Se mer info : http://barneboden.blogspot.com/
    eller på Facebook

    Vil du være med ?
    de har litt klær til dame også :-)

    SvarSlett