mandag 23. mai 2011

Tine K på ønskelisten






Jeg har helt forelsket meg i interiøret fra danske Tine K. De har de nydeligste tekstilene, keramikkpottene, kurvene, lampene, møblene og mye mye mer. Jeg har begynt å samle på dette merket, og har til nå tre puter i grått og gråstripete, et gråstripete sengeteppe og to grå keramikkpotter. Nå har jeg sett meg ut det nydeligste strikkede pleddet i offwhite til å ha i sofaen, en lampeskjerm i grått og noen flere puter i ulike grå- og hvittoner. 

Har dere sett det fantastiske hjemmet til designeren bak Tine K? Hvis ikke, bør dere ta en titt på hjemmesiden http://www.tinekhome.dk


Ha en strålende kveld.
Klem Anne






1 kommentar:

  1. Hei på deg.

    Helt enig med deg, veldig mye lekkert fra danske Tine K.

    Ønsker deg en fin fin uke.

    SvarSlett