torsdag 30. juni 2011

Deilige norske jordbær ♥





Det jeg liker best med sommeren er de herlige norske jordbærene. Nå er endelig jordbærsesongen i gang, og jeg har planer om å spise massevis av jordbær i sommer, både med og uten vaniljesaus og fløte! ♥ Kjøpte denne skjønne skålen fra Bruka Design når vi var i Kristiansand på ferie.

Været i dag er heldigvis en god del bedre enn det var i går. Nå er jeg bare glad hvis regnet holder seg borte. Stakkars lille Emma kjeder seg når det blir så mye innetid i ferien. I går trosset vi regnværet og tok for første gang bybanen opp til Nestun og gikk på kafe og shoppet litt. Emma fikk seg et puslespill fra den søte barnebutikken www.mittrom.no (de har også nettbutikk)

I dag har jeg fått ryddeånden over meg (mener jeg fikk det siste del av sist graviditet også...hehe), så nå skal skaper, skuffer og boder ryddes og vaskes. Blir godt å få det gjort før den lille kommer ♥


Ha en fortsatt fin dag kjære lesere.
Klem Anne

3 kommentarer:

  1. For en herlig skål! Og jordbær+sommer=sant;)hihi..

    Gøy med en tur med by banen! Vi har vært en gang, men har lovet vi snart skal ta en tur til..

    Så må jeg si tusen takk snille deg for så fine ord-smiler ennå jeg;)

    Klem

    SvarSlett
  2. Superfin skål, den har vi og!!
    Takk for blendertips, har sett den grå du nevner...knallfin!
    Klem♥

    SvarSlett
  3. Hei søt skål du har kjøpt. :=) Ser du har vært på Mitt rom der har jeg vært i dag og.Sant de hadde MYE fint. Sebra tingene har jeg kjøpt på mortil3.no. Neste å spare til er Sebra stolen du har. Er du fornøyd med den? Blir den fin etter vask? Er så gøy med barnerom da. Gleder meg til se hvordan ditt blir..

    God klem Anette

    SvarSlett