fredag 3. juni 2011

Ny lykt til uteplassen

I dag fann jammen solen veien hit til Vestlandet også...jippiii!! Har kost oss masse på lekeplassen på Fløyen i dag og deilig lunsj på Godt Brød i byen etterpå. Nå kom vi nettopp hjem fra et herlig skalldyrmåltid hos svigers med krabber og reker...og jordbær til dessert ♥ Min svigermor hadde dekket det nydeligste bordet. Jeg hadde tenkt å vise dere bilder, men så har bildene rett og slett forsvunnet fra minnekortet på kameraet, sammen med masse andre bilder jeg har tatt! Arghh....!

I stedet viser jeg dere denne nydelige lykten jeg fann på Mesterhagen i dag. 


Angrer bare på at jeg ikke kjøpte en til å ha inne også. De hadde bare en igjen etter at jeg kjøpte min, så da er det vel nesten ikke vits å se om de har den der fortsatt i morgen....jaja.

Håper alle nyter starten på sommeren.

Klem Anne

4 kommentarer:

  1. Hei på deg.
    Ja her nyter vi også sommerværet. Flott ny lykt på terrassen.

    Ønsker deg en riktig fin fin helg.

    SvarSlett
  2. en lekker lykt Anne !

    Ønsker deg en fin helg :o)

    SvarSlett
  3. Kjempefin lykt du har fått deg ..skjønner godt du ville en inne også..

    ha en fin helg Anne

    Klem Kerstin

    SvarSlett
  4. Hei Anne! Den lykten er skikkelig lekker! Det der med minnekortet har skjedd meg også, aner ikke hvor bildene blir av?!

    Det hørtes jo herlig ut å ha skråvinduer på soverommet slik at dere ser himmelen, er det ikke? Det har jeg alltid drømt om, å kunne se på stjernene før jeg sovner. :-)

    Jeg skal snart legge ut bilder på min gå-inn-garderobe på bloggen. Den er blitt ryddig!!!
    Håper du kan ha glede av å se de før du bygger din garderobe. :-)

    Ha en nydelig dag i solen!

    SvarSlett