fredag 10. juni 2011

Pinsehelg



Viser litt bilder fra loftstuen i dag. Er ikke så veldig mye nytt her, bortsett fra en ny Ektorp tre-seter som jeg kjøpte brukt av en veninne. Trekket er i fargen sand, men jeg skal kjøpe hvitt trekk, likt som to-seteren og skammelen, og kanskje et i koksgrått senere. Sånn kan jeg bytte trekk etter sesong og humør. Kunne tenkt meg litt flere puter også, men har lyst på Tine K putene, som jo er litt dyre, så det får komme litt etterhvert.


I helgen har vi ikke så masse planer i grunnen. Hadde vært litt kjekt om solen tittet frem, men har ikke så høye forventninger. Skulle ønske vi hadde en hytte å dra på når det er sånne langhelger. Neste helg drar vi på ferie til Sørlandet. Forhåpentligvis får vi litt sommer der nede. Ønsker alle skjønne lesere en fin pinsehelg ♥

Klem Anne 

4 kommentarer:

  1. Koseleg loftstue☺
    VIL ha Ektorp snart eg og☺

    God helg☺

    Klem M♥

    SvarSlett
  2. Koselig. Ha en fin helg klem fra monica

    SvarSlett
  3. Koselig du har det på loftet

    God pinse helg
    Klem =)

    SvarSlett
  4. Så koselig du har det på loftstua, mange fine detaljer å den dukkevognen var bare helt skjønn :))

    Ha ei fortsatt fin pinse
    Klem Mette :))

    SvarSlett