søndag 10. juli 2011

Babyrom og gjesterom

I dag har jeg ryddet og ordnet litt på gjesterommet hvor babyen skal ha klærne og tingene sine frem til han får eget rom i nytt hus. Vi trenger sårt å ha et gjesterom siden familien min bor litt langt unna og det samme gjør noen av mine beste venner. Dessuten sover jo babyen likevel på vårt rom de første månedene, så da er det jo egentlig ikke noe behov for eget rom.


Kommoden er fra Ikea. Lurte på å kanskje bytte ut knottene, men vi får se. Teppet er fra Sebra, samme som Emma har i rosa/lilla på sitt rom. Boksene og bilen er også fra Sebra. Den lyseblå lampen er fra Lisbeth Dahl og "My first year" rammen er fra Riviera Maison (bildene skal selvfølgelig byttes ut etterhvert).

I de siste innleggene mine har jeg brukt mitt nye speilreflekskamera Canon EOS 1100D, og det er som en helt ny verden har åpnet seg når det gjelder bildekvalitet! Jeg har enda mye å lære om fotografering og bilderedigering, men jeg lærer nye ting etterhvert, og blir så fornøyd med meg selv når jeg får til det perfekte bildet. Har sett at mange bloggere tar de nydeligste babybildene! Gleder meg til å prøve meg på lignende bilder når den lille kommer ♥ 

Ha en nydelig kveld kjære lesere.
Klem Anne

3 kommentarer: