fredag 8. juli 2011

Lykkerus ♥


Nå er det bare litt over to måneder igjen til vi får se lillegutt ♥ Selv om formen min er vesentlig bedre enn forrige svangerskap, så merker jeg godt at det er litt tyngre nå og jeg blir fortere sliten...bedre er det ikke med varmen...puhh. Med en toåring i huset i tillegg, er det ikke bare å legge seg nedpå når jeg føler for det. Men sånn som jeg gleder meg til å holde den lille babyen i armene mine og få oppleve alle de spesielle øyeblikkene igjen! ♥ Gleden med barn er så stor! Det går ikke en dag uten at Emma får meg til å trekke på smilebåndet, enten av beundring eller for ting ho sier eller gjør. Det blir spennende å se hvordan ho vil reagere med en liten baby i huset... Ho er veldig opptatt av babyer for tiden, så håper denne begeistringen vil vedvare når ho nå skal bli storesøster...

Jeg koser meg for tiden med å finne frem babytingene etter Emma. Svigermor har begynt å strikke på et nydelig hentesett i lyseblått. Ny kommode til babytøyet er kjøpt. Og snart skal jeg henge opp leandervuggen sånn at alt er klart til den lille kommer... ♥

En nydelig sommerhelg ønskes alle mine lesere.
Klem Anne

6 kommentarer:

  1. NYDELEG bilde ♥

    Ei vakker og umåteleg god tid du har i møte..

    Klem frå Astrid ♥

    SvarSlett
  2. Så vakkert bilde ♥ Det ser såå koselig ut å gå gravid - Gleder meg til jeg skal ha gravidmage en gang i fremtiden :) Kan tro det blir stas for din prinsesse å bli storesøster :) Klem ♥

    SvarSlett
  3. Nydelige du, gleder oss sååå til å treffe lillegutt vi og:)

    SvarSlett
  4. ååå du finaste ♥ du er berre fortreffelig nydelig gravid.... ♥ klem klem ♥

    SvarSlett
  5. Så koselig å lese Anne, blir glad inni meg på dine vegne :)

    SvarSlett
  6. Hei Anne!
    For et fint bilde, du er jo bare helt nydelig gravid !! Ramlet over bloggen din da jeg var inne hos Anette sin, og kjente meg jo igjen her :) Dere har det bare så fint hjemme, gleder meg til å se nye huset!! :)
    Og Emma kommer til å bli en fantastisk storesøster - det er lett å se! Så snill & god som hun var med Markus <3 Gled deg :) Søskenkjærligheten er enn sann fryd <3
    Håper vi sees snart på lunsj!
    Stor klem fra Hilde

    SvarSlett