fredag 15. juli 2011

Sommer og sol ☀





De siste dagene har det vært nydelig sommervær her på Vestlandet. Kanskje ikke så høye temperaturer, men nok til at vi kan sitte ute fra morgen til kveld...herlig! Viser litt bilder fra uteplassen vår i dag. Ikke så mye nytt her, og blomster har jeg nesten ikke kjøpt i år. Savner en stor hage med frukttrær, blomsterbed, hengekøye og sjøutsikt. Sånn som jeg gleder meg til neste sommer, da vi forhåpentligvis har en større hage og sjøutsikt!

Siste nytt når det gjelder husbyggingsprosjektet vårt, er at vi venter på godkjennelse fra kommunen. Vi håper at vi får lov å begynne og utarbeide tomten allerede i august...krysser fingrene!

 Måtte ta med bilde av badenymfen Emma. Vi var en tur på stranden i går, men det var altfor kaldt i sjøen til at vi kunne bade. Så da vi kom hjem var det frem med bassenget.

Håper alle nyter sommeren.
Klem Anne

2 kommentarer:

  1. Er det ikke herlig med litt sommer?! Håper vi får flere solfyllte dager fremover! Kan ikke bli bedre med lange dager ute i hagen og ei fornøyd lite ei oppi bassenget.
    Så flink du har vært til å lage albumer til Emma! Jeg har det som mål å få alle bildene i album før terminen-ny printer er kjøpt, så nå har jeg ingen unnskyldning til å bare la bildene vær på pc´en;)
    Jeg kommer snart med flere bilder av forvandling av bryllupetslokalet:) Tusen takk for fine ord! Ja, du kan bare glede deg til alt du har i vente!

    Ha en fin sommerkveld videre,
    Klem Julie

    SvarSlett