lørdag 20. august 2011

Putetrekk fra Trude

Jeg fikk det skjønneste putetrekket i posten i dag fra søte Trude! Emma liker så godt Hello Kitty, så denne ble ho virkelig glad for! Takk Trude!


Trude lager de nydeligste tingene med broderi på. Ho lager også disse stoffhjertene med navn og krone på....dette hjertet laget ho til Emma når ho ble født. Lillegutt skal også få et slikt. Den perfekte nyfødd-gaven eller dåpsgaven! Du kan se mer av det ho har laget på http://trudeeriksmoen.blogspot.com/.


Takk for alle de hyggelige kommentarene på babyvuggen i mitt forrige innlegg! Jeg blir alltid så glad for alle de koselige kommentarene jeg får av dere. You guys make my day! ♥

Nyt helgen kjære lesere...det skal jeg.

Klem Anne

4 kommentarer:

  1. Så nydelig pute:) Jeg har bestilt hjerter til hele familien fra flinke Trude selv. Vi bruker de som julehjerter;) Takk for koselige ord inne hos meg:) Vi er godt fornøyde med boken fra Nigella, men det er faktisk mannen som benytter seg av den mest! Blir spennende å se hvordan det nye kjøkkenet deres blir, ja hele huset for den saks skyld:) Ha en finfin lørdagskveld. Go' klem fra Pernille

    SvarSlett
  2. Så søte ting hun syr. Herlig å pynte med på et barnerom :)
    Ha en fin søndag
    Klem,
    Trude :)

    SvarSlett
  3. Så fin pute og hjerte med navn:)
    To av venninne mine jobber på RM så de var desverre gått ut=( Nå hadde de bare liggende arkivholdere!!

    Ja, er litt igang. Jeg har fått lokal, ønsket er helt hvitt lokal og har fått kjøpt 100 hvite stoltrekk til stolene så valget har gått til Asktun. (har ett annet lokal i bakhodet og, men må sjekke stolene først,hehe)
    Kokken fra potetkjellern er 99% i boks. Fant mye inspirasjon i boken, så tror det blir noe derifra men ed litt vri på..Jeg har valgt nå å ha babyrosa og hvitt som temafarve.. Å gud det er mye som skal gjøres og planlegges:)) Har du kommet i gang???

    Ha en fin søndag søte deg.

    Klem Henriette

    SvarSlett
  4. Flinke Trude! Og heldig Emma:) Har vudert om jeg skal bestille to hjerter fra Trude til ungene, men venter til vi er helt sikker på hva lillegutt skal heter. (Som har det forresten litt for godt inn i magen!) Nå er jeg to dager over, men må vel smøre meg med tålmodighet og bare glede meg til det endelig skjer!

    God klem fra meg:)

    SvarSlett