onsdag 5. oktober 2011

Babyboble

Først vil jeg bare få si TUSEN TAKK for alle gratulasjonene!! Dere er så fine alle sammen! ♥ 

Her lever vi i en boble for tiden og bare koser oss med vårt nye familiemedlem...


Det blir litt lenge imellom innleggene for tiden, men dagene flyr med en nyfødd i hus! Pappaen sine to uker er allerede over, så nå er jeg plutselig alene med ansvaret for to små. Det er en litt overgang ja. Heldigvis er Emma i barnehagen på dagtid, så jeg får hentet meg inn når det gjelder søvn. 

Fillip er en snill gutt og sover masse...


Sovebaby ♥ 

Ellers har jeg en gøy nyhet å fortelle dere. Bare noen dager før Fillip sin ankomst fikk vi brev fra kommunen om at byggesøknaden vår er godkjent, så nå er vi snart godt i gang med å bygge drømmehuset!

Ha en fin kveld videre.
Klem Anne 
♥ 

5 kommentarer:

  1. Helledussen....for en liten skjønning!!
    Alle som har hatt babyer vet hvor travle dagene blir....kos deg masse Anne :o)
    Klem!!

    SvarSlett
  2. For ein fiin liten gutt!! De er bare helt fantastiske disse små! Det er så spesielt med en nyfødt. De første to ukene går så fort! Jeg er alene for første gang, mannen min er reist ut i nordsjøen. Dagene går fort synes jeg, og alt er så mye lettere andre gangen. Min lille mann har også et godt sovehjerte;)
    Fantastisk nyheter!! Gratulerer med byggetilattelse, såå spennende:) det blir en drøm i oppfyllelse for dere.

    Ønsker deg og Fillip en fin torsdag:) her er jeg i gang med å sette sammen lekegrinden til Oliver, må prøve meg på å vær litt handy når mannen er vekke;)

    SvarSlett
  3. Så søt liten prins, helt nydelig:))

    Gratulerer med godkjent byggetilatelse :)) Gjett om jeg gleder meg til å følge. Er det lov og spørre hvor?? Hihi..

    Tine k har så mye fint, om du ønsker fler slike potter er det tilbud på de på Home and cottage på laksevåg. Jeg betalte kun 99 kr settet og 150 for det største settet. Så 8 tine K potter til 450 :))) Ser AC tar jo 99 for bare den minste =((

    Kose deg med lillegull.

    Klem

    SvarSlett
  4. For en søt liten prins du har fått! Godt at han sover mye slik at du får hentet deg inn på dagtid. Min lille snuppe hadde kolikk så vi hadde det litt tøft i begynnelsen for å si det forsiktig;)

    Gratulerer så mye med byggesøknaden! Jippi! Da er dere vel snart igang?

    Klem, Pernille

    SvarSlett
  5. Gratulerer så mye med lillebroren! :) Godt å høre at alt går fint så langt. Og nydelig navn, jeg er fadder til to små Filip'er, dvs min nevø og sønnen til min bestevenninne :) Nyt tiden, den går så fort! Og grattis med byggetillatelse, det er jo også stort! Klem

    SvarSlett