tirsdag 11. oktober 2011

Herlige bøker som snart er mine..

Denne boken av Manuela Kjeilen som står bak Norges mest elskede blogg, Passion4Baking, har jeg bestilt meg. Boken kommer ut 31.oktober. Gjett om jeg gleder meg til å bla i den! Og ikke minst prøve de herlige oppskriftene der. Boken i seg selv ser bare så lekker ut!


Jeg har også bestilt denne herligheten av en bok. Jeg elsker det stilrene og tidløse til Slettvoll.


 Dessverre er det litt vel dyre møbler for min del, men jeg håper boken kan gi inspirasjon til hvordan vi kan ha det i vårt nye hus. Blir gjerne at vi har en miks av "dyre" og litt rimeligere møbler for å skape den luksuriøse stemningen som Slettvoll gir.

Måtte ha med bilde av storesøster Emma ♥ Skulle egentlig ta bilder av Fillip til takkekortene i dag, men han var ikke særlig med på det i dag, men Emmagullet stilte velvillig opp...


Emma har på seg tunika og langermet trøye fra merket "Pomp de Lux". Kjempefine klær som jeg nettopp har oppdaget. Hårbøylen med sløyfe er fra Benetton.


En tankefull Emma...med kosebamsen "Kalle" i armkroken.

Lillebror Fillip sover så godt i vuggen sin nå. Mamma benytter muligheten til å titte litt innom blogglandia for å hente inspirasjon til nyehuset.

Ønsker alle en nydelig kveld.

Klem Anne

4 kommentarer:

  1. Hei på deg.
    Skjønne bilder av en tankefull storesøster!
    Flotte bøker du har bestilt deg.
    Ønsker deg en riktig god natt, og en fin fin onsdag.

    SvarSlett
  2. Sååå fin liten jente i nydelig klær.. Elsker pdl klærene, skal har party neste uke og da får lommeboken merke det igjen:))

    Slettevold boken har jeg så lyst på og, tror jeg MÅ ha den:))

    Ja vet hvor dere skal bygge da, er opp med bhg vel=))

    Ha en koselig dag med dine søte små <3

    SvarSlett
  3. Hei søte Anne! Nå er det lenge siden jeg har vært innom deg. Gratulerer så mye med den lille. Nydelige bilder:-) Håper at du koser deg i tilværelsen som nybakt mamma. Litt misunnelig her kjenner jeg;-)

    Visste ikke at Manuela skal gi ut bok, må nok bestille denne jeg også. Ha en fin torsdagskveld!

    God klem fra meg

    SvarSlett
  4. Lille Emma var jo bare helt bedårende på det bildet! Jeg kjøpte masse Pomp de Lux til vår storesøster i fjor, tror jeg må ta meg en titt der igjen :) Og de bøkene ønsker jeg meg også! Kunne innredet hele huset vårt med bare Slettvoll, hvis det ikke var så dyrt ;) Men man kan finne mye fin inspirasjon i de bøkene, jeg har den forrige. Klem

    SvarSlett