onsdag 11. januar 2012

Bryllupskake ♥


Det er fortsatt en god stund til bryllupet vårt, men vi (det vil si jeg..) er allerede godt i gang med planleggingen. Jeg har begynt å titte litt på hvilken bryllupskake vi skal ha til den store dagen ♥ Det er viktig at den både smaker godt og er pen å se på. Syns disse kakene her var utrolig fine!


Siden vi skal ha et hvitt fargetema, vil vi gjerne ha en helt hvit kake.


Nydelig!!


Marsipanroser som pynt, lik brudebuketten?


Stablekakene er de fineste syns jeg, men jeg har ikke funnet et bakeri her i byen som lager slike kaker enda.


Ha en nydelig dag!

Klem Anne 

4 kommentarer:

  1. Virkelig lekkert! Kjenner jeg savner å planlegge bryllup, det er såå gøy! =) Skulle gjerne giftet meg flere ganger, med samme mann selvfølgelig ;-)
    Vi hadde en hvit kake med brunt brokade mønster, som sto i stil med resten. Virkelig fin å se på, men vi var så dumme at vi ikke prøvesmakte.. Den var ikke god =( Heldigvis var det mye annet godt da =)
    Kos deg så mye med planleggingen!
    Klem Linn

    SvarSlett
  2. Hei :)

    Så koselig blogg du har! Her vil jeg titte innom igjen! Spennende saker på gang med hus og planlegging av den store dagen..

    Jeg vil gjerne følge deg!

    Klem fra Helene i Svingen

    SvarSlett
  3. Å, det er så utrolig gøy å planlegge bryllup! :) Vi hadde hvitt tema i vårt bryllup :) Hvit kjole, hvite sko og brudebuketten var bare hvite Märtha-lijer. Men kaken var sjokomoussekake fra Pascal, siden vi elsker sjokolade! Med hvite svaner på toppen da, laget av blåst sukker :) Kos deg videre med planene og ha en super torsdag! Klemmer

    SvarSlett
  4. For noen nydelige kaker! Hvitt er vedlig fint:)
    Klem

    SvarSlett