søndag 29. januar 2012

Pinsesse for en dag ♥

Denne uken kom min søte besteveninne, som også skal være min forlover, helt fra Oslo for kun ett døgn for å hjelpe meg å finne brudekjole! ♥ Jeg prøvde mange nydelige kjoler i ulike stiler, men klarte selvsagt ikke å bestemme meg der da. Jeg har likevel noen favoritter, så blir vel til at jeg må ta en runde til før jeg tar et valg. Det er vertfall en ting som er sikkert...man føler seg virkelig som en prinsesse i disse kjolene ♥


Nydelig med blonder og strass.


Med en sånn kjole, kan tilbehøret være enkelt.


Bare så det er sagt, så er det ingen av disse kjolene jeg skal velge mellom. Litt hemmeligheter må jeg få lov til å ha...hehe.

Innimellom all brudekjoleprøvingen, koste vi oss med deilig sushi og champagne/vin. En skikkelig kosedag med andre ord. Tusen takk Linda for en fantastisk herlig dag!! ♥


Klem Anne 

3 kommentarer:

  1. Så koselig med venninnebesøk....og tenker dere hadde det kjekt sammen!
    spennende tider for deg nå Anne!
    Sist sommer feiret vi sølvbryllup :o)

    ha en fin ny uke!

    SvarSlett
  2. Fantastiske kjoler og en drøm av en kake!!! skjønner godt det er vanskelig å bestemme seg når det er så mye fint.... men man vet når man har funnet den rette kjolen! Lykke til med kjoledrømmen! gleder meg til å se bilde av den du valgte til slutt!! mandagshilsen fra mariann

    SvarSlett
  3. takk det samme søta mi ♥ gleda meg til å sjå ka du ender opp med!!!! ♥ klem klem

    SvarSlett