fredag 24. februar 2012

Grå Bruka postkasse


Interiørbutikken AC Home har fått inn igjen disse postkassene fra Bruka Design i mange fine farger. Jeg har kjøpt den lysegrå på bildet til nyehuset vårt. Aldri mer grønn postkasse!


Jeg har allerede de små postkassene i rosa og lyseblå til Emma og Fillip. De er jo bare så søte! 


Emma har vært på karneval i barnehagen i dag. Avdelingen hennes skulle alle kle seg ut som enten harepuser eller bjørner. Veldig greit at kostymet fra i fjor fortsatt passet! Søte lille jenta vår 



Ønsker alle en riktig fin helg.

Klem Anne 

5 kommentarer:

  1. Åååå, næmmen hælledussen da, det er jo bare det skjønneste. Det er den søteste harepusen jeg har sett:)

    Hærlig postkasser, ønsker meg en sånn jeg også, men har lyst på stor i rosa^^,) (...men den får d vel bare i liten?!?).

    Ha en flott helg!
    Klem, Anita:O)

    SvarSlett
  2. Disse er sååå fine!!
    og en såå søt harpus :)

    SvarSlett
  3. Så søt harepus: ) Og så deilig med gjenbruk fra ifjor: )))
    Kjempeflotte postkasser!
    Klem Iris

    SvarSlett
  4. Så fin blogg du har.
    Denne vil jeg følge.

    Hilsen Margareth

    SvarSlett