mandag 27. februar 2012

Litt skuffet..



Huset er endelig tett! Vi var veldig spente på om de små arkene på sidene ble sånn som vi hadde tenkt, og vi må si oss godt fornøyd!

 Det eneste vi ikke er så fornøyd med er gavlen over balkongen (vet ikke om det er det man kaller det). Ifølge tegningene skulle den være åpen med mønekors i midten, men nå har vi fått tett gavl i stedet, og så skal mønekorset være foran. Vi syns ikke det er like fint, men det er visst vanskelig å gjøre om på nå i ettertid. Er litt skuffet av at det ble sånn når hustegningene viser noe helt annet. 



Her er fra ene siden på huset. Oppe er hovedsoverommet med tilhørende walk-in-closet, nede kommer kjøkken og vaskerom. 

Denne uken skal vannboren varme legges ned i gulvene i første etasje og så skal gulvene støpes. Det er også meningen at vinduene på huset skal begynne så smått å komme opp. Så får vi se hva som skjer videre med gavlen over balkongen. Det er vel minuset med å gjøre forandringer på et ferdighus..?

Klem Anne 

4 kommentarer:

  1. Gleder meg til å følge med videre i byggeprosessen... Vi fikk også en "liten feil" underveis i byggingen og det ene soverommet endte da med å bli en meter bredt, de hadde satt bærebjelkene feil i andre etasje... ikke noe å gjøre med sa de og vi måtte da endre planløsning. Kjedelig med slike feil når man har sett for seg noe annet. Synes allikevel huset deres ser utrolig fint ut og gleder meg til å se fortsettelsen. Legger meg til som følger jeg... hilsen mariann

    SvarSlett
  2. Synes også det ser kjempefint ut!! Blir utrolig spennede å se når vinduer etc. kommer på, gjør litt mer av helheten. Og bare hyggelig å kunne gi tips, de gjerdene var faktisk veldig fine og :)

    Klem

    SvarSlett
  3. Forstår godt om du blir skuffet når det ikke blir slik dere hadde tenkt! Men det ser veldig flott ut om det hjelper;) Jeg kommer nok også til å bli skuffet om det kommer endringer som ikke vi ønsker og som ikke er vår feil når vi Skal bygge hus ei gang. Legger deg til i husbloggelista mi så jeg kan følge med videre:)

    Ønsker deg en fin dag!

    SvarSlett
  4. Litt kjedelig med sånne skuffelser, men jeg tror det blir veldig fint likevel! Det går jo virkelig fort med dere da: ) Og jeg tror huset blir stort nok også; )
    Klem Iris

    SvarSlett