lørdag 31. mars 2012

God påske

For mange har påskeferien startet allerede....Først på torsdag drar vi østover til Hafjell, hvor begge søskene til mannen har hytte. Den ene ble ferdig for kort tid siden, så den gleder jeg meg veldig til å se. Jeg håper det er litt snø igjen, så vi får gått litt på ski også.



Det ble litt påskepynting her hjemme i dag. Jeg og Emma har plukket bjørkekvister og malt egg. I tillegg har jeg kjøpt litt påskepynt fra Maileg. Elsker Maileg sin søte påskepynt!

Disse litt større påskeeggene til å ha snop i, kjøpte jeg for et par år siden.



Ønsker alle mine fine lesere en herlig påske ♥

Klem Anne 

6 kommentarer:

  1. Så skjønt!!
    Ønsker deg en fin påske Anne :)

    SvarSlett
  2. Håper dere hadde en herlig påske :) Fin torsdag til deg, her i Miami er det fortsatt onsdag kveld :) Klemmer

    SvarSlett
  3. Hei!
    Jeg tror nok lysekronen din fra LA blir veldig bra!!!
    Og ekstra bra når du har fått den i gave fra mannen din: )
    Vi er heldigvis så heldige at Mamma heldigvis (!!!) ville gi oss en lysekrone... for med sprengte byggebudsjett hadde vi ikke sett oss råd til denne...
    Jeg fant den i en Interiørbutikk på Salhus, og der har de også VELDIG mye annet fint... Det trasige er bare det at jeg fant den på nettet på Møllegården sine nettsider, til 4000 mindre enn i butikken... så da sier det seg selv hvor man må handle...

    Gleder meg stort til å se oppdaterte bilder fra huset deres snart: )

    Klem Iris

    SvarSlett
  4. Heihei!
    Håper du og dine hadde en fin påske:)
    Huset ser nydelig ut, Anne. Og for en utsikt!!
    Hvordan går bryllups planleggingen, er det lenge til den store dagen?
    Håper det går bra med deg og lillegutt, jeg klarer ikke å forstår at Oliver er snart 8måneder(!?) Hvor ble tiden av??
    Klemmer, Julie

    SvarSlett