lørdag 3. mars 2012

Tapet


Jeg planlegger veggene i nyehuset, og har forelsket meg i de nydelige tapetene fra svenske Sandberg http://www.sandbergab.se/sv ♥



Striper er alltid en vinner. Det gir et elegant og stilrent uttrykk. Men hvis jeg skal ha en sånn mørk stripete tapet, tror jeg det holder med en vegg. 

Jeg hadde i grunnen tenkt å ha noen sjablonger på barnerommene, men ble litt i tvil etter å ha sett disse herlige barnetapetene. 


Tenker vertfall å ha tapet på veggene i walk-in garderoben. Fikk noen tapetprøver i posten i dag, så får vi se om det blir flere vegger med tapet.

Håper dere nyter helgen.


Klem Anne 

7 kommentarer:

  1. hei hei!
    Så nydelige tapeter. Jeg forelsket meg litt i den grønne til barnerommet. :)

    SvarSlett
  2. Nydelige tapeter!!
    Tenker det er valgets kval....
    spennende nå med husbyggingen og mye å tenke på!!

    SvarSlett
  3. Herlige bilder fra deg Anne:) Det er så mye fint å velge i når man skal innrede et helt hus! Heldige du;)

    Klem fra Pernille

    SvarSlett
  4. Så mange fine tapeter! Valget kval her ja, men jeg er sikker på at det blir kjempefint i det nye huset deres:)

    Klem fra Pernille

    SvarSlett
  5. Flotte tapeter!! Likte utrolig godt alle sammen jeg... sitter selv med tapetbøker om dagen og det er bare litt for mye fint så det er litt vanskelig å velge.. lykke til med valget og gleder meg til å se resultatet. klem mariann

    SvarSlett
  6. Hei søta!
    Her var det mange fine tapeter, forstår godt problemet ditt med å valg avgjørelsen:)
    Nydelig takkekort fra dåpen da! For en fin eske de kom i:) Har aldri bestilt kort fra kortshop, men det skal jeg huske til neste gang!

    Hvordan går det med bryllups planleggingen? Har du funnet bryllupskake? Jeg hadde samme problem som deg, jeg ville også ha en typisk amerikansk kake, men det visste seg å være vanskelig her i Stavanger... Vi endte opp med en sjokolade kake, med hvit "icing", helt enkelt uten pynt. Så pyntet vi den selv med massevis av friske rosa og hvite roser og gren roser:)
    Pyntingen klarer du LETT, du som har så god smak! Skulle mer enn gjerne stilt opp som bryllups dekoratør da, hehe Fantastisk kjekt med bryllup!

    Klemmer, Julie :)

    SvarSlett
  7. Tusen takk for godt tapettips, jeg skal rett avgårde og se på denne ene med biler på til rommet til Liam!! :) Må jo få nytt rom han nå når han blir storebror!!

    Kommer til å bli såååå bra det huset deres, gleder meg til å komme masse på besøk der :)

    Klem

    SvarSlett