mandag 16. juli 2012

Kjøkkenet

Mens jeg og ungene er på en liten ferie hos besteforeldre, har kjøkkenet begynt å komme på plass i huset. Mannen sendte disse bildene til meg i dag...



Kjøkkenet virker faktisk større enn jeg så for meg. Det blir vertfall nok skapplass! Elsker den engelske nisjen. Her er benken litt dypere, så det er god plass rundt stekedelen. 


Vi var litt usikker på om det ville bli for trangt med en øy. Nå er jeg virkelig glad for at vi har det! Greit med ekstra benkeplass.


Stakittgjerdet begynner også å ta form...
Gleder meg til å komme hjem og se alt sammen på nært hold.


Ønsker alle dere som titter innom en fortsatt fin sommer!


Klem Anne

7 kommentarer:

  1. For en utsikt du har :-). Nydelig kjøkken. Kjempefint med nisjen/gruven. Så fint det må bli å komme hjem og kjøkkenet blir så fint.

    SvarSlett
  2. Dette blir jo bare bra! ;)
    Imponert over at du reiser bort når kjøkken monteres... Jeg måtte ha en finger med i alt ;)
    Bare lekkert det der huset og plassen deres!
    God ferie! ;)

    SvarSlett
  3. Så fint det bliver og så stort et arbejde.
    forsat god arbejdslyst.
    Så dejligt at få lov til at følge med i det hele.
    Knus Rinnie

    SvarSlett
  4. Så kjempelekkert kjøkken dere får/har!! Her blir det nok mye kos!
    Anette♥

    SvarSlett
  5. Hvilket merke er det på kjøkkenet?

    SvarSlett