mandag 22. april 2013

Garderoben i gangen



Endelig har vi fått orden på klærne, og alle garderobene er kommet opp. Også i gangen har vi valgt Pax-garderobe fra Ikea. Er veldig fornøyd med kombinasjonen av skapdører og skuffer.


Knottene er de samme som på vårt Sigdal-kjøkken. Vi fikk kjøpe noen rester av Sigdal, resten måtte vi bestille, derav mangler vi fortsatt noen. Nå gjenstår det bare å planlegge resten av gangen, for det ser litt tomt ut her. Men hva skal vi ha her? Sittebenk? stol? konsollbord? Kom gjerne med ideer!

Ha en herlig kveld.

Klem Anne

9 kommentarer:

  1. Så fint det blir i gangen deres. Massevis av nødvendig oppbevaringsplass:) Selv skal vi ha skyvedører og en kommode til å legge fra seg saker og ting på. Konsollbord hørtes forresten fint ut, men det blir garantert lekkert uansett hva dere velger:)

    Ha en fin kveld!

    Klem fra Pernille

    SvarSlett
  2. knall flott garderobe.... *øverst på ønskelisten her kan en si*

    Ha en fin fin uke.

    Klems Diana.

    SvarSlett
  3. Kjempefin garderobe. Man får aldri nok skapplass, syntes jeg. Det hoper seg fort opp med vinter- og sommerklær. Foring over skapene kan også være lurt. Gjerne vis et par bilder til av gangen, så blir det lettere å se hva mer det er plass til av møbler osv. Syntes du har så god smak, så jeg er sikker på at du finner noe fint uansett :-).

    SvarSlett
    Svar
    1. Det med foring over skapet har vi faktisk snakket om å gjøre, men takk for tipset likevel :) God smak vet nå ikke jeg...men jeg elsker å planlegge, og jeg bruker nok mer penger på interiør enn på alt annet ;) Kanskje jeg legger ut flere bilder av gangen vår...alltid kjekt å få tips og ideer av andre :)

      Klem Anne

      Slett
  4. Så flott det har blitt. Nok skapplass er så deilig, og man får det så praktisk i hverdagen når alt får sin faste plass. :)

    Fin dag til deg!

    SvarSlett
  5. Hei! For en flott garderobe, og for et flott hjem! Ble så inspirert av skuffeløsningen du har valgt under skapdørene. Jeg prøver å tegne det inn på min egen garderobe, men kan ikke se å finne den løsningen. har du lyst til å dele hvordan du fant fram? :)

    Ida

    SvarSlett
  6. For et flott garderobeskap!!! Drømmer om noe i den stilen, men finner heller ikke ut noen kombinasjoner av skap som passer som dere har gjort. Hvor fant du dette?

    SvarSlett