onsdag 10. april 2013

Uteplassen nesten klar!


For litt siden hadde vi noen menn her som la belegningsstein for oss...og vips så hadde vi ferdig uteplass på noen få dager! Deilig å ha fått det gjort. Nå gjenstår det bare å så plen. Sånn som jeg gleder meg til å sitte masse her i sommer! 


Vi har ikke tatt ut rottingmøblene enda....stolene som står her nå tok jeg ut i dag for å nyte litt av den herlig solen som har vært her i lang tid nå (håper bare ikke vi har brukt opp alt finværet før sommeren...?)



Måtte bare ha med disse vakre bildene av solnedgangen i kveld. Vakkert ikke sant? Ønsker alle som titter innom en herlig kveld.


Klem Anne

6 kommentarer:

  1. Så deilig med beleggingsstein! I allefall å få den lagt, så man slipper alt arbeidet selv.

    Kan tenke meg det blir mange fine stundr der ute i sommer ja. Også DEN utsikten da! :-)
    Får håpe godværet holder seg, slik at du kan tyvstarte våren!

    God kveld til deg!

    SvarSlett
  2. En kjempefin plass dere har Anne!
    Et nydelig hus...og den vakre utsikten da.
    Vi har ikke brukt opp finværet.....regner med det går mot en nydelig sommer jeg :)
    Dekksstolen min er kjøpt på bohus for to år siden.....og Plantasjen pleier også å ha disse!
    Dekorative er de :)

    ha en fin dag

    SvarSlett
  3. Guuuu såååå fint det er hos dere! Wow! Også så fint hus! Elsker! Vi har sånt kjipt standar hus. Deres var lekkert! Nyt sola... Er visst snart over nå hørte jeg på radioen :/
    Klems Diana

    SvarSlett
  4. Herlig med stein:) Bare å koste på våren så er det klart. Vi la store heller i fjor på terassen og ved inngangen. Mangler bare utemøber nå. En plastikkstol er litt lite:)

    Klem fra Margit

    SvarSlett
  5. Hei Anne :-) Jeg var inne på Nib i kveld å kikket rundt på blogger, da jeg kom over bloggen din! Synes det var noe kjent med huset du og mannen din har bygd dere.... Jeg og min bedre halvdel bygde et Nestun-hus fra Mesterhus i 2005 :-D
    Det var veldig artig å se løsningene dere har valgt, i forhold til hva vi valgte! Jeg hadde vel gjort noen ting annerledes hadde jeg bygd hus i dag. Men du skal bygge hus tre ganger før du får det slik du vil ha det sier dem ;-) Det har ikke jeg tenkt å gjøre hi hi hi hi... En gang er nok for min del!
    Kikk gjerne innom min blogg vis du ønsker det ;-)

    Ønsker deg en super fin helg sammen med familien :-D

    Klem Mona

    SvarSlett
  6. Så fint dere har det. Vi holder på å bygge hus og vi vurderer å ha belegningsstein utenfor. Hvor bredt har dere lagt den ut fra huset?Er det lov å spørre ca hva dere betalte?Klem Bente

    SvarSlett