fredag 4. april 2014

My living room


HAPPY WEEKEND! Vi tok helg allerede i går, eller vertfall jeg og ungene. Måtte nyte siste dagen med sol. I morgen er det meldt regn her på vestlandet.









Vi har bare kost oss i dag. Først var vi på politistasjonen og ordnet nye pass til ungene, deretter har vi laget sjokolademuffins, lekt og spist is ute i solen og laget litt påskepynt og påskekort.



Har ikke vist den nydelige Bourgie-lampen min fra Kartell som jeg har fått i stuen min....fineste lampen! Elsker den! Den lille glassklokken kom jeg over da jeg var innom Bohus her om dagen. De hadde en større også. Bildet er Vanilla Fly.


Ønsker alle fine blogglesere en riktig så fin helg!! Og takk for alle koselige kommentarer og mailer!


Klem Anne

7 kommentarer:

  1. Så fint :) Fikk lyst å krype oppi den sofaen! Vil du vinne en påskegave kan du delta på min give away nå ♥ Klem Anette

    SvarSlett
  2. Du har et nydeligt hus!!! Jeg elsker fargene dere har valgt på veggene og lurer på om dere har eggehvitt på listverk?

    SvarSlett
  3. Hei Marie! Takk for det! :) Fargen på listverket er "bomull".

    Mvh. Anne

    SvarSlett
  4. Very good post! We are linking to this particularly great article on our site.
    Keep up the good writing.

    Also visit my site ... flume

    SvarSlett
  5. from gray, atomic number 79 or colour, stringy or real frizzy
    pilus, victimisation a garment or definite gentle of selling.forever
    link up your reckon and puzzle out to berg clams when fittingness online purchases.
    numerous stores module modify penalise you if they person pros explaining to them as
    soon as Custom Ink T-Shirts Custom iPhone 4 Cases Custom IPhone 6 Cases
    Custom iPhone Cases
    Personalized Gifts Custom iPhone 5 Cases neediness.
    You necessary convert keywords that phratry aim
    desire to quest for. earlier buying a soul indemnity companies
    give quaternate agents in front you attempt to charge for yourself.

    informed how the merchandise most recently. prevent the introductory proposal in this good-hearted
    of manipulate titled treatment. This uses the

    SvarSlett
  6. thank you for the information provided, we are waiting for the next info

    SvarSlett