søndag 27. juni 2010

30 års feiring

I går feiret jeg min 30 års dag med en skikkelig jentefest og det var en helt fantastisk kveld! Jeg elsker å planlegge sånne ting i lang tid i forkant, og jeg koste meg med å dekke langbord og gjøre klart til den store kvelden. Jeg valgte å dekke bordet i en maritim stil siden det er sommer.


















De skjønne lyktene, kurvene som glassflaskene står i, pyntesteinene og serviettene er kjøpt på min favorittbutikk Riviera Maison (jeg fikk noe derfra til bursdagen min også som jeg skal vise i et annet innlegg). Skjellene er fra Kremmerhuset og sjøstjernene og navnelappene med hyssing er fra pandurohobby.



































Når gjestene kom fikk de rosa velkomstdrink og ferske jordbær. Et stort fat med oppskjært frukt stod på bordene som en liten forrett og til hovedmåltid hadde jeg bestilt tapas fra cateringselskapet Søtt+Salt. Nydelig mat og dessuten veldig bra service! Etterpå spiste vi Pavlova kake (som min herlige svigermor hadde laget) og firkløverkake.
















Maten var fantastisk og stemningen var så utrolig bra. Helt perfekt kveld med andre ord!


Klem Anne

6 kommentarer:

  1. Gratulerer så mykje med overstått!:))
    Nydeleg borddekking og herleg kake!:)Eg og elsker å dekke bord og planlegge slike fester:))
    Ha ein fin kveld!
    Klem:)

    SvarSlett
  2. Gratulerer med vel overstått 30 årsdag. Det ser ut som dere hadde en vellykket feiring i går.

    Herlig dekket bord.

    Klem Pink Lady

    SvarSlett
  3. Gratulere med vel overstått 30 årsdag! Ser ut som dere hadde en kjempe flott dag & kan tenke meg dere koset dere.
    Ha en vidre fin søndag.
    Klem fra Christina

    SvarSlett
  4. Gratulere så mye med vel overstått =) Ser ut som dere hadde en flott kveld =) Ha en fin dag videre Klem fra Monica

    SvarSlett
  5. Hørtes ut som en herlig kveld! Gratulerer med overstått!:)

    SvarSlett
  6. Hei på deg.
    Gratulerer så mye med overstått 30 års dag!
    Høres ut som dere har hatt en herlig kveld.

    SvarSlett