torsdag 17. juni 2010

Teselskap

I går var jeg og hentet bord og stoler til lillegull sitt rom hos svigers. De lå på loftet deres etter å ha vært brukt av pappaen til lillegull (og søskene hans) når han var liten. Svigerfar ga de et hvitt malingstrøk, og de ble god som ny. Så i dag har vi ryddet plass på barnerommet og dekket til teselskap til bamse og vennene hennes.




















Barnerommet har fått nytt teppe på gulvet fra Sebra. Rommet trengte litt andre farger enn bare rosa, og dette teppet er bare helt nydelig! Du finner det på www.barnibody.no, sammen med mye annet fint til barnerommet.
































Lillegull storkoser seg med å servere te og kaker til Bamse og Fiffi.































Og så skubbet ho Fiffi på gulvet og satte seg selv på stolen. "Skal det være litt te?".

















I dag begynner sommersalget (noe jeg vanligvis ikke pleier å bry meg så mye om, men som jeg har funnet ut er lurt å få med seg når man har fått barn!). På Benetton hadde de allerede begynt med salget i går, og med 30 prosent på alt i butikken,  ble det noen bukser og topper til lillegull og babygaver til veninner. Klærne lillegull har på her, var kjøpt i går på salget.

Neste helg fyller jeg tretti og jeg er allerede i full gang med planleggingen av jentefest. Egenkomponerte invitasjoner ble sendt ut for noen uker siden, tapas er bestilt og min svigermor skal lage deilig marengskake med friske bær til selskapet. Jeg gleder meg utrolig masse til å feire dagen min sammen med gode venner og familie....håper bare været blir bra...!


Ha en fin dag alle sammen!

Klem Anne

5 kommentarer:

  1. Kor fint det ble =) likte kjempe godt teppe som du hadde =) ha en flott torsdag videre =) Klem fra Monica

    SvarSlett
  2. Nydeleg barnerom! Suger til meg all inspirasjon sidan eg held på å innreie Ariel sitt:)
    Sånne små stoler og bord må eg og ha:)
    Ha ein fin kveld!
    Klem:)

    SvarSlett
  3. Kjempekoseleg jenterom♥
    Masse fine treleikar☺ Og fine fargar til det kvite☺

    Salg er kjempesmart å få med seg det ja☺ Eg bruke kjøpe vinterkle på salg, og julepresangar☺

    Håpe du har ein fin kveld☺

    Klem M♥

    SvarSlett
  4. Hei på deg.
    Så skjønt jenterom, nydelige farver på teppet.
    Koselig bilder.
    Ønsker deg en fin helg!

    SvarSlett
  5. For et koselig barnerom.. Og det teppe var alldeles nydelig... er det hjemmelaget?


    hERLIG LITA PRINSESSE DU HAR.....

    HUN KOMMER NOK TIL Å STORKOSE SEG PÅ DETTE ROMMET...

    ØNSKER DEG EN FIN HELG....

    KLEM KERSTIN

    SvarSlett