torsdag 25. august 2011

I ♥ Cupcake


Jeg må bare anbefale noen utrolig skjønne barneklær, "Cupcake". Dette er et dansk merke som har klær fra 0 til 10 år til både gutt og jente. Grunnleggeren Pernille Bentzen står også bak et annet barnetøymerke "Phister og Philina", som også har mye fint.


Emma har fått denimkjole, stripete topp og strømpebukse i dette merket fra www.mortiltre.no. Jeg har også bestilt vinterjakke fra Cupcake i fargen fuchsia med et stort lyserosa hjerte på brystet fra www.lilleollebolle.no

Kjenner jeg er klar for høsten nå. Gleder meg til å kunne handle litt til min egen garderobe når magen er borte (tre uker igjen nå!). Høsten er egentlig min favorittårstid. Jeg liker at det begynner å bli litt kjøligere i luften og jeg kan ta frem strikkegenseren, sitte innendørs med god samvittighet med en kopp te foran den varme peisen med en god bok eller et blad, og begynne og glede meg til juleforberedelsene (ja for jeg begynner tidlig...spesielt etter at jeg ble mamme...hehe). Hva liker dere best med høsten?

Ønsker dere alle en herlig kveld.
Klem Anne

5 kommentarer:

  1. For ei skjønn liten jente:) Jeg gleder meg til å ta en titt på klærne du tipser om. Kanskje det blir noen høstnytt på Emilie:)

    Jeg liker også høsten veldig godt: da shopper jeg strikk til både liten og stor her hjemme og så står planleggingen av julen på agendaen.

    Ha en finfin dag Anne og GOD HELG! Klem, Pernille

    SvarSlett
  2. Å så søt kjole og jente, disse sidene må sjekkes. Takk for tips.
    Ang monogram på trykksaker har jeg faktisk hatt i tankene, blir til at jeg bestiller noe og noe blir lagd, men det kanskje forandringer. Jeg har funnet mye på ebay som jeg skal ha til den store dagen, har fem venninner som er forlover og brudepiker. Så de får en goodiebag med hårpynt og annet. Har dere bestemt dere for lokal??? Det andre lokalet jeg har i tankene har mørkmørk blå stoler og det passer ikke litt inn til mine farger, så kanskje jeg bestiller 100 trekk og bytter lokal... Er mye som skal fikses og vi alle jenter vil vel ha det helt perfekt;)??? Ha en fin helg søte Anne;))

    Klem

    SvarSlett
  3. Jeg måtte jo sef inn og google dette stedet:) Kjempefint:) Vil se det innenfra og, hehe... Vi er så mange blir 97 til middag og 31 til kaffe, men alle kommer vel ikke tenker jeg. Asktun vil bli veldig trangt, så håper på å få et større lokal.. Blir dere mange?? Er kjempegøyt å planlegge, jeg har sendt ut litt mail til fotografer idag+booket mizpa, så håper det blir opplett den dagen så eg får utendørs bryllup. Jeg har kjøpt goodiebagene der står bridesmaid på, såpebobler(6stk på panduro kostet 39kr) ebay hadde 50 stk helt like til 50-60kr. Så blir det just married drops og annet snop(skal ha et snopebord) Blir en del småting derfra:))

    SvarSlett
  4. For en søt liten jente :)
    Det jeg liker best med høsten er stearinlysene, innehobbyer og alle fargene i naturen :)
    Ha en fin helg
    Klem,
    Trude :)

    SvarSlett
  5. Helt enig med deg! Cupcake har mye fint. Så de hadde noen fine utedresser og jakker til både jenter og gutter (ser alltid litt ekstra etter gutteklær nå, og Cupcake er flink til å lage fine gutteklær-litt kresen ser du)...;)
    Er også helt enig med deg om høsten, en herlig tid vi går inni! Jeg gleder meg til å kjøpe ny jakke, strikk, og støvler, og ta med mini på tur.
    Tre uker igjen nå bare?! Oj, da kan det jo skjer veldig snart da:) Nå er jeg 8dager over!! Var på overtidskontroll på torsdag, og hvis ikke lilleskatt er kommet før tirs skal de sette ting igang, gleder meg:)

    Ha en finfin søndag!
    Klemmer

    SvarSlett