onsdag 30. november 2011

Pakkekalenderen ferdig!


I år som i fjor, har Emma fått hjemmelaget kalender. I år valgte jeg å lage den i rosa, siden dette blir siste året ho får ha den helt alene. Til neste år må ho dele med lillebroren.


 Jeg har brukt gavepapir fra Blafre og Maileg og diverse jeg hadde liggende. I kalenderen er det blant annet hårpynt, truser og juletrepynt fra maileg. Juletrepynten tenkte jeg Emma skulle få pynte det lille treet på rommet sitt med. Godteri ligger det i de pakkene som åpnes på en lørdag. Hva har dere i kalenderene til barna?


Jeg har hengt pakkene med rosa bånd og hvite treklyper på en tavle jeg har hengende på kjøkkenet. Etterhvert som det blir tomt for pakker, tenkte jeg henge opp julekortene vi får på tavlen.


Det var en nysjerrig liten jente som stod og så og kjente på pakkene i dag morges. I morgen er det endelig 1. desember, og første pakke kan åpnes.

Ønsker alle en herlig dag.

Klem Anne

4 kommentarer:

  1. Så fin julekalender, tipper hun gleder seg nå ja :) Ha en fin første desember i morgen da dere!! Klem

    SvarSlett
  2. Så koselig kalender:) En skikkelig jentete.

    Takk for tips ang kort, ska sjekke det ut=)

    SvarSlett
  3. Åh for en søt kalender du har laget til jenten din :o)

    ha en fin helg anne

    SvarSlett