tirsdag 8. mai 2012

Dagens Interiør

Huff...nå er det altfor lenge siden mitt siste innlegg her på bloggen. Her har det bare vært utrolig travelt i det siste med pakking og flytting. Men nå er vi og hele flyttelasset vårt innlosjert hos svigers, så nå kan vi "bare" konsentrere oss om husbyggingen og bryllupet.


Jeg ble spurt om å sende inn noen favorittbilder fra mitt (nå: tidligere) hjem på www.dagensinterior.no. Dette er ett av mine bidrag. Anbefaler virkelig alle interiørelskere å ta en titt innom denne bloggen. Her er det mye inspirasjon å hente til alle rom! Jeg har vertfall fått noen gode ideer!

Jeg skal prøve å få lagt ut litt nye bilder av huset denne uken. I slutten av måneden begynner vi med egeninnsatsen på huset, sånn som maling/tapetesering og gulvlegging. Det er da det virkelige gøye begynner. 

Ha en herlig kveld kjære lesere!


Klem Anne

1 kommentar: