onsdag 12. september 2012

Gutterommet


Viser litt bilder fra gutterommet i dag...



Er veldig fornøyd med tapeten vi valgte til dette rommet. Over sengen har jeg klistret på noen wallstickers med retro fly (http://www.sprell.no/


Taklampen er en rislampe i papir som jeg har kjøpt på en koselig barnebutikk som heter "Ren Lykke".


Det er sikkert ikke vanskelig å se at jeg liker det danske barnedesignet "Sebra"? Ungene har mye av dette merket på rommene sine. 

Takk for alle hyggelige kommentarer på sist innlegg! Nå skal jeg ta meg tid til å titte innom hver eneste en av dere!


Klem Anne

3 kommentarer:

  1. Kjempekoselig rom:)

    Ha en fortsatt fin uke:)

    Klem Linda

    SvarSlett
  2. Kjempeflott gutterom...og så mange fine ting der, syns den puten i stolen var lekker...
    Og, besøk fra Statene får vel heller gå foran interiørmesse da... ; )

    Ha en fin kveld

    Klem Iris

    SvarSlett